Re: Najwiekszy ogolnopolski przekret Optimusa (bylo: nie kupujcie...)

Autor: Tomasz Ostrowski (to167298_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 17:54:55 MET

D.Brzezinski wrote:

> Uzyskalem to, co chcialem: przestano mnie
> (przynajmniej w mojej miejscowosci) probowac oszukiwac. Boja sie. Po
> zakupy chodze z plecakiem dyskow testujacych (robi wrazenie -
> polecam).

  A ja mam prosbe. Zrob mi te przyjemnosc i powiedz jakie programiki
masz na tych dyskach testujacych. Co powinno byc w podrecznym
przyborniku goscia kupujacego komputer, twardziela, cd-rom, karte
graficzna albo jeszcze cos innego. Najlepiej szerlery. Przynajmniej my
na liscie nie damy sie wtedy oszukac.
  Tometzky