Re: Najwiekszy ogolnopolski przekret Optimusa (bylo: nie kupujcie...)

Autor: D.Brzezinski (dbrzezinski_at_earthcorp.com)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 23:10:15 MET

On 3 Nov 97 09:42:51 GMT, slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl (Slawomir
Marczynski) wrote:

>Twoj blad. Nalezalo faceta podpuscic... i wygrac sprawe w sadzie! ;)

I co dalej wg. Ciebie wydarzyloby sie?

Poza tym posrednio uzyskalem to, co chcialem: przestano mnie
(przynajmniej w mojej miejscowosci) probowac oszukiwac. Boja sie. Po
zakupy chodze z plecakiem dyskow testujacych (robi wrazenie -
polecam).
Po prostu - konfilkt sadowy z ta miernota z Optimusa nic by nie dal,
bo on nic nie pisal na papierze firmowym - rozumuje, ze firma raczej
by go nie poparla (podejrzewam, ze zadnego swojego pracownika nie
poparlaby).

++++++

Dariusz Brzezinski ---[ ICQ# 2350783]---
      dbrzezinski_at_invarnet.inwar.com.pl
             dbrzezinski_at_hotmail.com
                   http://www.kalisz.invarnet.inwar.com.pl/personal/dbrzezin/witam.htm