Re: Najwiekszy ogolnopolski przekret Optimusa (bylo: nie kupujcie...)

Autor: chester (chester_at_kki.net.pl)
Data: Sun 02 Nov 1997 - 13:06:02 MET

Janusz Kolodziej wrote:

> Hi all!
>
> Jezeli ktos przypadkiem bedzie probowal bronic tej firmy, to
> przypominam
> o pewnej sprawie sprzed kilkunastu miesiecy (moze wczesniej, bo nie
> pamietam kiedy to sie zaczelo).

[...]

> W reklamach bylo wyraznie napisane ze jest to komputer
> w pelni zgodny z x86, a sprzedawcy w sklepach Optimusa zgodnie
> twierdzili ze od Pentium niczym sie nie rozni. Wpuszczono wtedy w
> kanal
> tyle ludzi ze to sie w pale nie miesci.

Podobnie jest z AMD. Nie jest w 100% zgodny z Intelem bo to
niemożliwe.Zgodność AMD to mniej więcej 99,9987 % o Cyrixie nie
wspominając.

> To byla planowa akcja na duza skale i Kluska dobrze wiedzial
> co robi.
>
> JaKo

Tak samo jak Włosi wiedzieli o trzęsieniu ziemii a Wrocławianie o
powodzi.
Czyli za 5 dwunasta.
Nie wiem czy wiesz, że Nexgen w chwili ogłaszania swoich rewelacji był
niezależną
firmą. Teraz nie ma już firmy Nexgen, zeżarł ją IBM i tu upierdzielił
sprawę przy samej
szyi. Wiadomo było, że produkt się "spalił" na rynku, przewidywania
speców od
planowania sprzedaży były negatywne, więc wpompowano kasę w reklamę,
znaleziono
frajerów typu "O" na całym świecie i z minimalnym zyskiem puszczono Nowe
Generacje.
Podobnie było z Intelem i płytami Pentium 60. Na tych z kolei
przejechało się kilka
innych dużych składaczy w Polsce i nie tylko.