Re: Co Wam zawinil Optimus !!!!!!!

Autor: D.Brzezinski (dbrzezinski_at_earthcorp.com)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 12:24:53 MET

On 4 Nov 1997 23:37:58 +0100, karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>Ej... ja wiem ze Inwar i CCC nie lubia sie za abrdzo i w wielu miejscach
>ze soba konkuruja, ale zeby az tak na liste to wyciagac ;)
>
>karpio

Przepraszam czy kazdemu psu burek na imie?
Inwar rowniez oferuje platne konta pocztowe i tak jest w moim
przypadku.

A co do California Computer - mam wiecej "reklamowych" smaczkow (kazdy
je ma - wystarczy dokladniej przejzec reklamy: np. ESCOM: kilka
panienek - jedna z nich (podpis): kasia: lubi psy, koty, i luz, ma
duza lodowke i komputer ESCOM XXXXX (od trzech lat): wyobrazcie sobie
jakim zlomem jest ten komputer: jakis 386 - ani chybi.
Mam znajmoego od reklamy: on twierdzi, ze najpierw bada sie do kogo
mam byc adresowana reklama... czyli my mamy byc adresatami tejze
reklamy.
Wnioski zostawiam Wam (i obejrzyjcie no jeszcze dokladnie ostatnie
reklamy IBM...)

++++++

Dariusz Brzezinski ---[ ICQ# 2350783]---
      dbrzezinski_at_invarnet.inwar.com.pl
             dbrzezinski_at_hotmail.com
                   http://www.kalisz.invarnet.inwar.com.pl/personal/dbrzezin/witam.htm