Re: Co Wam zawinil Optimus !!!!!!!

Autor: bartass_at_polbox.com
Data: Mon 03 Nov 1997 - 21:04:07 MET

On 3 Nov 1997 20:15:34 +0100, sebgrygl_at_venus.ci.uw.edu.pl (Ewald
Gryglewicz) wrote:

>Czesc !!!
>Przypatruje sie polemice na temat Optimusa i zaczyna mnie to dziwic.
>Czemu tak wszyscy jada na tego Optimusa.Racja moze kogos nie potraktowali
>w porzadku ale nie ma przymusu w nim kupowania ( na szczescie :)

Stary, przymusu nie ma , ale agresywna reklama w mediach robi swoje ,
a kto juz raz w to wpadl wyjscia nie ma , i jest skazany na wszystko
co niesie ze soba zakup komputera w ,,renomowanej" firmie Optimus
--gowniany ,drogi ,i przedlozany do granic mozliwosci serwis.A sproboj
tylko cos wyegzekwowac -- po dobroci sie nie da , a zloscia mozesz
tylko sprawe pogorszyc-- prawa wielkiej firmy -- nikt nie jest za nic
odpowiedzialny