Pytanie o adio CD->WAV (podstawy)

Autor: Jaroslaw Sowa (sowa_at_omicron.comarch.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 08:23:13 MET

Czesc
Widze tu ostatnio mnostwo listow na temat sciagania sciezek audio
na wav-y. Niestety wszystkie zaczynaja sie nieco powyzej mojego poziomu
:-( (:-))
Czy ktos moglby mi opisac podstawy, a w szczegolnosci:
1. czy jest to przetwarzanie zapisu cyfrowego na cyfrowy bez analogu po
drodze
2. czy do tego kompakt musi byc podpiety pod IDE na karcie dzwiekowej
3. czy mozna to robic przy uzyciu starszego sprzetu (CD 4x)
5. oczywiscie wszytko co uwazacie za wazne
i jesli mozna jakies namiary na programy do tego sluzace.
Z gory dzieki
Jarek
maito:sowa_at_omicron.comarch.pl