Re: Program do nauki pisania

Autor: Grzegorz Redlarski (gred-no-spam_at_kki.net.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 01:57:45 MET

On Tue, 4 Nov 1997 00:08:54 +0100, wegorz_at_priv.onet.pl (Andrzej
Rajczakowski) wrote:

>Hej!
>Czy możecie polecić program do nauki szybkiego pisania na klawiaturze?

Właśnie ostatnio ściągnąłem trochę takich programów, głównie z mirrora
sunsite. Jednak najbardziej przypadła mi do gustu polska "maszynistka"
(od kolegi). Jest to prościutki program dosowy. W wersji
niezarejestrowanej program dość długo się reklamuje przed właściwym
uruchomieniem. Rejestracja indywidualna, jesli nie uleglo to zmianie,
$2. Polskie znaki są z obydwoma altami (np. "ó" TRZEBA naciskać z
LEWYM altem). Nie wiem czy nie ma przypadkiem nowszej wersji programu
(ja mam 1.0 z 1995r.). Ma to 85kB (niespakowane). Moge podeslac
zainteresowanym.

gr

Grzegorz Redlarski (Gdańsk)
mailto:gred@::amg.gda.pl (iso8859-2)