Re: Co Wam zawinil Optimus !!!!!!!

Autor: Piotr Ślifirski (pisli_at_free.polbox.com)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 03:00:25 MET

Ewald Gryglewicz wrote:

> Czesc !!!
> Przypatruje sie polemice na temat Optimusa i zaczyna mnie to dziwic.
> Czemu tak wszyscy jada na tego Optimusa.Racja moze kogos nie
> potraktowali
> w porzadku ale nie ma przymusu w nim kupowania ( na szczescie :))))
>

> Opt(ymista)imus
> Max

Taka historyjke przytocze. Jakis ladny kawalek czasy temu kupel kupil
OPTIMUS HARVARD Nx90. Byl on tanszy niz inne zestewy. Jak zobaczylem
co to jest, to wiedzialem dlaczego. Po prostu nie mial oprogramowania.
Po kilku dniach wlasciciel tego sprzetu musial odwiedzic serwis, bo
zrobil upgrade z Win 3.11 na 95 i nie wiedzial co sie zaczelo dziac
na dysku - po sformatowaniu z 850 MB drobilo sie 650. Praca serwisantow
ograniczyla sie wprawdzie do Norton Disc Doctor 8.0, jednak dowiedzialem
sie ciekawej rzeczy. Otoz malo tego, ze do kompa nie bylo zadnych
papierow,
to nawet serwis nie mial dokumentacji do plyty glownej i okienkowego
AMI BIOSu. Tak oto wyglada OPTIMUS.

Piotr Slifirski