Re: Program do nauki pisania

Autor: Andrzej Rajczakowski (wegorz_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 00:52:21 MET

Grzegorz Redlarski <gred-no-spam_at_kki.net.pl> napisał:
: (od kolegi). Jest to prościutki program dosowy. W wersji
: niezarejestrowanej program dość długo się reklamuje przed właściwym
: uruchomieniem. Rejestracja indywidualna, jesli nie uleglo to zmianie,
: $2. Polskie znaki są z obydwoma altami (np. "ó" TRZEBA naciskać z
: LEWYM altem). Nie wiem czy nie ma przypadkiem nowszej wersji programu
: (ja mam 1.0 z 1995r.). Ma to 85kB (niespakowane). Moge podeslac
: zainteresowanym.
A ja kupiłem sobie książkę pana Zdzisława Deca z darmowym programem.
Kosztuje nieco ponad 10 zł z dyskietką.
Program fajny o tyle, że można sobie poustawiać kodowanie polskich liter i
standard klawiatury. Można podczepić zewnętrzne lekcje, bo format plików to
zwykły tekst.

        Andrzej.

--
A. Rajczakowski, wegorz_at_priv.onet.pl