Re: Bill Gates

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 11:22:12 MET

"Slawek" <sd000001_at_polbox.pl> wrote:

>Praktyka jest taka ze na miliony laptopow nikt nie sprzedaje ich z OS =
>czy unixem.

to jest wylacznie efekt monopolizacji rynku. ciekaw jestem kiedy
na serio za to sie wezmie urzad antymonopolowy. poza tym jestes w bledzie,
ze nie mozna kupic laptopa z innym osem.

>Praktyka jest taka ze na milionach biurek w biurach najsilniejszej =
>gospodarki swiata
>stoja komputery z windows.

zwykle zestawieniem sprzetu/softu zajmuja sie ludzie, ktorzy sie
zetkneli wylacznie z windowsem. to jest kolejny przejaw monopolizacji
rynku.

>I wszytsko dziala.

ROTFL ROTFL ROTFL :)))))))

>O jakiej ty praktyce wiec mowisz?

to ty nie wiesz ze windowsy sie wieszaja ? czy po prostu sie przyzwyczailes ?

>Chodzi ci o to ze nie chodzi na kradzionym, falszowanym podkrecanym =
>sprzecie?

chodzi mi o to, ze nawet jak sprzet jest w 100% sprawny, to winda
i tak zdycha.

>Udowodnij ze reklamy win95 klamaly i zadzwon do IBM MAC SGI SUN HP =

co z tego ze ja udowodnie, skoro microsoft postawi przeciwko
mnie 20 swietnych prawnikow ktorzy sa w stanie udowodnic kazda nieprawde ?

>(wybierz sobie)=20
>Zaplaca kazde pieniadze.

save your money for 2 week, milion of $$$$ ? ROTFL :))