Re: Sciaganie sciezek audio za pomoca cd-romu.

Autor: Rafal Dylong (rdylongr_at_zeus.polsl.gliwice.pl.NOSPAM)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 00:24:56 MET

"Radomir Zoltowski" <yellow_at_ita.pwr.wroc.pl> wrote:

> Mam pytanie w takim razie... Kolega ma SAMSUNGA 12x i nie moze sciagac
> audio, bo ma w plikach wav kaszane! Mysle ze to zaklocenie jitter, ale w
> wersji extra.
> Jezeli znacie sposob na poradzenie sobie z nim (CD-ROMem), to napiszcie...

Nie wiem czy chodzi o ten model Samsunga SCR-1231(12x). Mam go aktualnie
pozyczony od kumpla, no i jes troche dziwny, ale da sie z nim sciagac sciezki.
1. Pare programow raportuje, ze this drive can't read audio tracks. Ale
wiekszosc zaczyna czytac audio tracki, tyle ze po chwili wali synchronization
lost i sie wysypuje.
Znalazlem na niego jeden program - DAC (pod dosa). Jest to jedyny program za
pomoca ktorego udalo mi sie zmusic ten CD-rom do w miare bezkonfliktowej
pracy(sciaga poprawnie cale tracki). Tzn. w miare bo - czasami(naprawde bardzo
rzadko zdarza mu sie sciagnac szum zamiast muzyki - don't ask me why). Czasem
nawet ten program DAC wali napis taki sam jak inne programy - this drive can't
read audio tracks. Ale to nie znaczy wcale to co on napisal. Jemu sie po prostu
tak wydaje. Sposob zeby go zmusic do czytania plytki po takim komunikacie
znalazlem taki - wkladam "Load" Metallicy i zaczynam sciagac jakis kawalek(ten
cd'k lapie zawsze i jest dla mnie jakoby wzorcowy do pracy z tym cdromem-jest
bardzo dlugi 78:59, wiec nie wiem czy to ma z tym z wiazek, bo od kumpla jakis
Tool ponad 70minutowy tez pomagal). Przerywam sciaganie, wkladam plytke te co
chce zdzierac no i w 99% zaczyna robic to co chce. Czasem marudzi i trzeba te
operacje powtarzac kilka razy, ale nie zdarzylo mi sie, zeby czagos nie szlo
sciagnac. Czasami sa klopoty z jitterem - ale tylko na jakis piratach i plytach
dziwnego pochdzenia. Na orginalnych nagraniach to sie nie dzieje. Ten DAC mozna
wywolac z command line i wtedy nie mozna mu ustawic korekcji jittera, ale mozna
go tez odpalic z interfejsem uzytkownika i wtedy idzie jitter ustawic.
Ogolnie powiem tak - ze mozna ten cd-rom zmusic do w miare bezkonfliktowej
pracy, ale raczej nie polecal bym go komus, kto chce kupic cd-rom pod katem
umiejetnosci zdzierania.

 Rafal Dylong
 rdylongr_at_zeus.polsl.gliwice.pl

 Please, remove the .NOSPAM for e-mail replies.