Re: Sciaganie sciezek audio za pomoca cd-romu.

Autor: Radomir Zoltowski (yellow_at_ita.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 22:43:49 MET

Ja musze sie pochwalic, ze moj CD-ROM Panasonic CR-581-M 4x (Matsushita)
sciaga audio bez problemow pod Windows 95. Uzywam programu Digitala.
Predkosc zgrywania 1x, jittera nie ma. DOSowego cdda nie probowalem.

Mam pytanie w takim razie... Kolega ma SAMSUNGA 12x i nie moze sciagac
audio, bo ma w plikach wav kaszane! Mysle ze to zaklocenie jitter, ale w
wersji extra.
Jezeli znacie sposob na poradzenie sobie z nim (CD-ROMem), to napiszcie...

--
Yellow
permanently -->> yellow_at_ita.pwr.wroc.pl