Re: UPS on-line

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 23:32:51 MET

arielka <arielka_at_friko2.onet.pl> wrote:
: Poszukuję Upsa online takiego aby sam zamykal siec i ja podnosil.
: Wiem ze kiedys HP takie robilo ale niestety juz nie robi, prosze o jakies
: informacje na ten temat.

Chyba troche mylisz pojecia.
Prawie kazdy ups posiada gniazdko interfejsu, ktore mozesz podlaczyc do
serwera sieci i spowodowac ze ten sie zamknie zanim pradu zabraknie.
Naprawde prawie kazdy.

Klopot sie zaczyna gdy chcesz to zrobic i zastanawiasz sie czy:

1) da sie podlaczyc do portu szeregowego, czy potrzebuje specjalna karte
2) moj system na serwerze potrafi obsluzyc sam, czy potrzebuje dokupic
   program, czy tez dyskietka jest razem z UPS.

I tu sie zaczynaja wieksze schody :-)

J.