Re: Kilka małych pytań

Autor: Piotr Frejowski (PiotrF_at_polbox.com)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 22:57:17 MET

Piotru$ <pit4ever_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<34623f89.4681182_at_news.icm.edu.pl>...
> Cześć wszystkim!

> 3. Karta grafiki: nie jestem wielbicielem gier typu Mortal Kombat lub
> Quake (nie ma to jak stary dobry Heroes of Might and Magic) więc w
> Monstera nie wchodzę. Potrzebowałbym coś z b. dobrym 2D, ale jakieś
> wsparcie dla 3D też by się przydało. Mystique II ? Czy to to samo co
> Mystique 220? Czy poprawili już alpha blending i mgłę? (słyszałem że
> były z tym kłopoty w tej karcie). A może Millenium II? Jakieś inne
> sugestie?

Proponawałbym coś oparte na Tseng-u 6000, np. STB Lightspeed 128, za nią
przemania dożywotnia gwarancja, jednak cena jest nieco wyższa lub kartę
Tseng-a, gdzieś takie widziałem są o jakieś 150-200 zł tańsze.

--
Pozdrawiam
Piotr Frejowski