Re: Tunery TV do peceta - czy warto

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_polbox.com)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 11:23:07 MET

On Mon, 03 Nov 1997 16:44:39 +0100, Pawel Golik
<pawel_at_ibbrain.ibb.waw.pl> wrote:

>Witam,
> Czy ktoœ z szanownych pecetowców może podzielić się wrażeniami z
>działania z tanimi tunerami TV. Mam na oku Zoltrix TV Max (wewn. PCI)
>albo Avery TV (czy jakoœ tak) zewnętrzny (~400PLN). Jak się by coœ
>takiego sprawowało w zastępstwie małego telewizora (mam monitor 15"
>Hyundai, dosyć go sobie chwalę)?

Mam AVer Fun TV Lite. Goraco polecam. Tani - ok. 300 zl z pilotem.
Posiadam taki (starsza wersje - bez pilota) i uzywam z monitorem
Hyundai DeluxScan 15Pro. Rewelacja. Nie widzialem telewizora, ktory by
dawal taka jakosc obrazu (no moze Philips 28 cali 100 Hz, ale on
kosztuje ok. 5000 zl).

>Jak działa toto z kablem (AsterCity)?

Karta z moja kablowka (PTK) dziala bez zarzutu. Odbiera wszystkie z 45
programow. Co prawda, na poczatku nie chciala odbierac wszystkich
kanalow kablowych, ale wystarczylo pare zmian w pliku konfiguracyjnym,
i teraz wszystko jest OK.

>Nie interesuje mnie łapanie wideo na dysk, tylko tania alternatywa
>małego telewizora, a więc głównie jakoœć obrazu. Komputer: AMD K5-166,
>48MB RAM, S3ViRGE.

Ja mam 486 DX4/120, 16 MB RAM, S3 Trio64V+, ale odpalalem ta karte na
AT 286 16MHz, 1 MB RAM, VGA Cirrus Logic 256 kB i dzialala bez
zarzutu.
Jednak musisz zwrocic uwage, czy twoj monitor ma czestotliwosc
odswiezania 50 Hz. Ale twoj Hyundai na pewno to potrafi.
Jeszcze raz goraco polecam Ci ta karte. Jest na prawde rewelacyjna.

> Poz.
> Paweł

Zycze udanego zakupu
Andrzej Paszkowski