Re: Tunery TV sa do bani (chyba...)

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_polbox.com)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 11:22:58 MET

On Tue, 4 Nov 1997 11:01:47 +0100, "Bartłomiej Grabowski"
<bartekg_at_polbox.com> wrote:

>Cos jest z tunerami TV! Mialem zamiar kupic cus takiego i pozyczylem
>na dwa dniu urzadzenie o nazwie Aver TV Lite (tylko tuner, ISA8).
>Podlaczylem, zainstalowalem oprogramowanie, sterowniki, wlaczylem
>kabel od kablowki (Telka, Wroclaw) i... MEGA-HIPER-KUPA!!!
>Chodzilo chyba z 10 programow (na 35) w tym dwa z dzwiekiem!!!

Dziwne. Mam ten sam tuner i odbieram wszystko bez wiekszych problemow.
Na 45 programow, ktore mam w kablowce (PTK) odbieram wszystkie. Co
prawda, na poczatku tuner nie chcial odbierac niektorych kanalow
kablowych, ale troche pogrzebalem w pliku konfiguracyjnym (AVTV.INI) i
odbiera mi wszystkie bez problemow. A wiekszosc programow w mojej
kablowce idzie na kanalach kablowych.
Jakbys chcial plik AVTV.INI do odbioru WSZYSTKICH programow kablowych,
to daj znac na priv-a to Ci przesle mailem.

>Probowalem instalowac karte na system PAL/BK i PAL/DK. Ale nic
>z tego!

System (PAL BK lub DK) wybiera sie przy instalacji oprogramowania.
Wystarczy wybrac jako kraj - Rumunie i odbiera wszystkie programy z
dzwiekiem.

>CO JEST!!!!!!

j.w.
Mysle, ze za twoje problemy moze byc odpowiedzialna kablowka.

Andrzej Paszkowski
paszczak_at_polbox.com