Re: Pascal

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 10:41:05 MET

On Wed, 5 Nov 1997 09:25:25 +0100 (CET), Grego wrote:

> Grego, co sie stalo z twoim prowajderem ????
>
>To nie ja, ja jestem ten ubogi... Ale jak nas bedzie
>wiecej, to mozna ponumerowac. :)
>
>--
>Grego
>egrego_at_polbox.com

To badz tak uprzejmy i zmien to od razu, OK? Grego, tzn. Gregorio Kus
jest na tej liscie od zawsze i robi na niej za takiego Passenta albo KTT
za starej "Polityki" (tzn. tej sprzed 1989 r.) -- liste zaczyna sie
czytac od postow od niego. Teraz widze w polu "From Name" "Grego" i nie
wiem co jest gre... znaczy chcialem powiedziec: grane. Jak bys sobie
zrobil z tego EGrego to ulatwilbys zycie starszym listowiczom i zasluzyl
sobie na ich dozgonna wdziecznosc.

OSciski!
Mirek Nowakowski