Re: Pascal

Autor: EGrego (egrego_at_polbox.com)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 12:34:59 MET

W liscie <199711050941.KAA03745_at_sunrise.pg.gda.pl>, nowam_at_pg.gda.pl pisze:

>To badz tak uprzejmy i zmien to od razu, OK? Grego, tzn. Gregorio Kus

Zrobimy inaczej. Do swojego nickname jestem bardzo przywiazany,
a do "Gregorio Kus" nie mam zadnego sentymentu (w odroznieniu od
KTT). Zainteresowal mnie problem dekompilacji, a nie naruszanie
praw lokalnego guru. Szczesliwie nie mam sklonnosci do habitacji na
necie i nie osiedlam sie na grupach. No, czasami u przyjaciol, ale
nigdy wirtualnie... A problem rozumiem i przepraszam.

ps
Polecam swietna powiesc Dumasa i film "Maska" z Chamberlainem.
Ot, dla wyluzowania... I dla refleksji.

--
Grego
egrego_at_polbox.com