Re: Sciaganie sciezek audio za pomoca cd-romu.

Autor: Tomasz Koszewar (tkoszewr_at_polbox.com)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 09:49:49 MET

Radomir Zoltowski <yellow_at_ita.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<01bce96a$c466ae00$141a119c_at_yellow.t15.ds.pwr.wroc.pl>...
> Ja musze sie pochwalic, ze moj CD-ROM Panasonic CR-581-M 4x (Matsushita)
> sciaga audio bez problemow pod Windows 95. Uzywam programu Digitala.
> Predkosc zgrywania 1x, jittera nie ma. DOSowego cdda nie probowalem.
>
> Mam pytanie w takim razie... Kolega ma SAMSUNGA 12x i nie moze sciagac
> audio, bo ma w plikach wav kaszane! Mysle ze to zaklocenie jitter, ale w
> wersji extra.
> Jezeli znacie sposob na poradzenie sobie z nim (CD-ROMem), to
napiszcie...

Ja mam takiego Samsunga (SCR-1231) i zrzynam wszystko co chcę, aczkolwiek
nie bez problemów, ale sądzę że to wina płyt, a nie napędów. Ostatnio
zrzynałem Kazika na żywo "Gołota" i pod koniec występował błąd
synchronizacji - w efekcie mam w WAV-ie pod koniec utworu skok jaby na
winylu skoczyła igła...
W innym przypadku - płyta SLAYER "Reign In Blood" - próbowałem 4 programów
do zrzynania i żaden nie chciał czytać tej płytki, więc w końcu sposobem
uruchomiłem zrzynarkę, włożyłem płytę z której zgrywałem ścieżki bez
problemów ( w tym wypadku MANOWAR "Kings Of Metal"), po kilku chwilach
przerywałem zrzynanie i zamieniałem płytki i startowałem ponownie i zgrałem
bez problemów.

Pozdrawiam

Tomasz Koszewar