Re: Co Wam zawinil Optimus !!!!!!!

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 13:14:47 MET

sebgrygl_at_venus.ci.uw.edu.pl (Ewald Gryglewicz) wrote:
>Czesc !!!
>Przypatruje sie polemice na temat Optimusa i zaczyna mnie to dziwic.
>Czemu tak wszyscy jada na tego Optimusa.Racja moze kogos nie potraktowali
>w porzadku ale nie ma przymusu w nim kupowania ( na szczescie :))))

> Opt(ymista)imus

spojrz na to, kto kupuje w optimusie

1.wieksze firmy, ktorych nie stac na markowe komputery.
   innych przyczyn nie bede wymienial, bo moge byc ciagany po sadach
2.ludzie ktorzy nie maja pojecia o komputerach, siedza przed telewizornia
   i ogladaja reklamy. ktos taki chce miec komputer. gdzie pojdzie ?

a jak wyglada praktyka ? tzw. firmowe skladaki z optimusa sa drozsze
od zwyklych skladakow, lecz niekoniecznie lepsze. czesto wrecz
przeciwnie. np. moi znajomi chcieli byc 'madrzy', i kupili w optimusie.
ich sprawa ze nie chcieli sie mnie poradzic. gdybym im zlozyl,
zaoszczedzili by 30% ceny, mieliby naprawde markowe komponenty w kompie,
oraz sprzet wydajniejszy o jedno oczko (np. szybszy procesor, lub
wiekszy dysk).

wystarczy ? to tyle moich wynurzen n/t. optimusa.
dziekuje za uwage.