Re: Co Wam zawinil Optimus !!!!!!!

Autor: Ryszard Kurek (rychu_at_fnet.com.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 20:45:27 MET

Dnia 4 Nov 1997 12:14:47 GMT, Grzegorz Szyszl'o napisał(a):

> [...]
>2.ludzie ktorzy nie maja pojecia o komputerach, siedza przed telewizornia
> i ogladaja reklamy. ktos taki chce miec komputer. gdzie pojdzie ?
>
>a jak wyglada praktyka ? tzw. firmowe skladaki z optimusa sa drozsze
>od zwyklych skladakow, lecz niekoniecznie lepsze. czesto wrecz
>przeciwnie. np. moi znajomi chcieli byc 'madrzy', i kupili w optimusie.
>ich sprawa ze nie chcieli sie mnie poradzic. gdybym im zlozyl,
>zaoszczedzili by 30% ceny, mieliby naprawde markowe komponenty w kompie,
>oraz sprzet wydajniejszy o jedno oczko (np. szybszy procesor, lub
Nawet przy tym samym procesorze byłoby szybciej...
W swoim czasie, gdy 486Dx2/66 był uważany za demona szybkości,
komputery z firmy "O" wyciągały na sysinfo ok.120 punktów - a każdy
- dowolny składak z takim samym procem miał coś koło >140.
Dla mnie ROTFL^2

>--
>W temperaturze zera
>bezwzglednego
>swiatlo
>zmienia postac
>alotropowa (by Znik)
Może w tej temperaturze g96 by się nie zawieszało ???

--
        |   Ryszard Kurek,  Szczecin,  |  e-mail: rychu_at_fnet.com.pl   |