Autor: Artur Jarkiewicz (ajark_at_meil.pw.edu.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 21:45:31 MET
Krzysztof Halasa wrote:
>
> "Chester E.M." <baza_at_torun.pdi.net> writes:
>
> > Oczywiście to bzdura. Widocznie pan w garniturze był już bardzo
> > zamroczony
> > alkoholem. W myśl nowych przepisów odnośnie gwarancji i rękojmii właśnie
> > sprzedawca odpowiada za realizację roszczeń z tyt. umowy gwarancyjnej.
>
> Swoja droga ja bym chyba wolal zawiezc monitor do serwisu Philipsa,
> niz do tego pana po kilku...
> --
> Krzysztof Halasa
> Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw
Pol biedy z serwisem. Ja kupilem swojego SyncMaster-a 15GLi w firmie
Pro-Info w Warszawie (Dealer Optimusa - a jakze) i w domu sie okazalo,
ze w pudelku nie ma obrotowej podstawki pod monitor. Najpierw rzucilem
okolo tony miesa (slownie rzecz jasna) pod adresem w/w "fachowcow",
potem zadzwonilem do sklepu i oznajmilem im co trzeba. Nastepnego dnia,
gdy pojechalem po odbior brakujacej czesci to facet musial zdjac monitor
z wystawy (bo oczywiscie NIE MIELI przygotowanej podstawki). Niesmiale
proby przeprosin z ich strony skwitowalem zamknieciem drzwi wejsciowych
sklepu od strony ulicy.
Rozumiem, ze partacza komputery na okraglo i wciskaja ludziom kit, ale
zeby z monitorem taki numer robic? - To potrafi chyba tylko Optimus!
Pozdrowka.
Artur.
PS. Ciekawe jak stoja ich akcje na GPW ?
-- _ | _______________________________________________________________ / -+-_ ___ ___ _ _ _ ___ ___ \ | |/ || _ \/ __)| || \ |/ \| __) Artur Jarkiewicz | | /_ || /\__ \| || || | || __) ajark_at_meil.pw.edu.pl | | /___||_\_\(___/|_||_\_|\___/|___) http://www.meil.pw.edu.pl/~ajark | \___________________________________________________________________/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:31:18 MET DST