Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_Eleet.iele.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 17:58:24 MET
On 3 Nov 1997, Krzysztof Szymański wrote:
> Optimus a redakcje czasopism - prosze sobie wyobrazic, ze nagle jedno
> czasopismo opublikowalo informacje na temat niesolidnosci firmy z Nowego
> Sacza - i co sie dzieje? Firma ta przestaje sie oglaszac w tymze
> czasopismie - same straty. To samo takze dotyczy niestety na calym swiecie
> z Microsoft - niech sprobuje jakies czasapismo oglosic inna niz
> zatwierdzona przez specjaliste od Public Relation MS-a informacje, moze
> pozegnac sie z przychodami z tytulu reklam.
Jakby rzeczywiście wszystkie pisma w Polsce przejrzały na oczy
i zaczęły pisać prawdę o Microsoft, no to by może ta firma straciła
nieco na polskim rynku. Wtedy, zaczęłyby się ogłaszać w tych
pismach te firmy, który w naturalny sposób zastąpiłyby Microsoft.
I nie byłoby żadnych strat.
-- -------------------------------------- | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. | | E-mail: twinsen_at_polsl.gliwice.pl | | Ampr-mail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org | --------------------------------------
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:31:18 MET DST