Re: Skaner jako ksero

Autor: Maciej Rusinek (macrus_at_polbox.com)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 01:16:48 MET

 Karol Sliwinski napisał(a) w artykule
<345dffa3.10287763_at_news.man.torun.pl>...

>Witam Wszystkich
>Przymierzam sie do kupienia w najblizszym czasie skanera plaskiego.

A musi być plaski ?
To nie glupie pytanie - mama duże doświadczenie z wyżymaczką
Logitech PageScan Color

>Problem w tym, ze producenci przescigaja sie w podwyzszaniu
>rozdzielczosci oraz glebi kolorow, podczas gdy mi zalezy przede
>wszystkim na urzadzeniu do archiwizacji dokumentow (w postaci
>bitmapy), oraz kserowania i faksowania.
>I tu jest moje pytanie do Grupowiczow. Ktory skaner wybrac, aby
>spelnial nastepujace wymagania:
>- szybko i bezproblemowo skanowal w linearcie i w rozdzielczosciach
>150 - 300 dpi
grayscale 400dpi, kolor 200dpi

>- umozliwial bezposrednie przesylanie skanningow do drukarki
tak - i jeszsze faksowanie

>- posiadal program do zarzadzania archiwum skanningow
tak - niezły

>- umozliwial skanowania kolejnych stron bez przenoszenia reki do
>myszki a wiec np. po zamknieciu pokrywy skanera lub nacisnieciu
>przycisku na skanerze.
lepiej - wkładasz tylko kartki - sam je pożera i skanuje

>Dodan, ze interesuja mnie skanery na SCSI.
Niestety - LPT (to nie wpływa na szybkość i nie gryzie się z drukarką)

W praktyce - cholernie wygodne urządzenie
Dodatkowo - "górę" można zdjąć z podstawki - podajnika i postawić
na czymś - działa wtedy jak samobieżny skaner A4

>Dziekuje za odpowiedz :)

:-)))