Skaner jako ksero

Autor: Karol Sliwinski (Karolslw_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 18:07:46 MET

Witam Wszystkich
Przymierzam sie do kupienia w najblizszym czasie skanera plaskiego.
Problem w tym, ze producenci przescigaja sie w podwyzszaniu
rozdzielczosci oraz glebi kolorow, podczas gdy mi zalezy przede
wszystkim na urzadzeniu do archiwizacji dokumentow (w postaci
bitmapy), oraz kserowania i faksowania.
I tu jest moje pytanie do Grupowiczow. Ktory skaner wybrac, aby
spelnial nastepujace wymagania:
- szybko i bezproblemowo skanowal w linearcie i w rozdzielczosciach
150 - 300 dpi
- umozliwial bezposrednie przesylanie skanningow do drukarki
- posiadal program do zarzadzania archiwum skanningow
- umozliwial skanowania kolejnych stron bez przenoszenia reki do
myszki a wiec np. po zamknieciu pokrywy skanera lub nacisnieciu
przycisku na skanerze.
Dodan, ze interesuja mnie skanery na SCSI.
Dziekuje za odpowiedz :)