Re: Problemy z Office 7.0

Autor: chester (chester_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 02:32:40 MET

Tomek wrote:

> Witam wszystkich
> Mam następujący problem występujący na kilku komputerach (P150, WDC
> 1,6
> GB, S3V 2MB). Co jakiś czas podczas pracy z Microsoft Office PL (Word,
>
> Excel) powyższe komutery zatrzymują się na około 30 sekund, nie
> reagują na
> uderzenia klawiatury, następnie po tym czasie powracają do normy i
> wyrzucają na ekran zmagazynowane w buforze znaczki z klawiatury.
> Sytuacja
> ta powtarza się dosyć często, a nikt z moich znajomych nie słyszał o
> [...]

:)))))))))))))))))))
a ja słyszałem.
Sprawdź waćpan jak Outlook jest skonfigurowany.
Jeżeli używasz intranetu - sprawdź ustawienia skrzynek pocztowych i
użytkowników.
Jeżeli w profilu ustawiłeś łączę się za pomocą modemu, a modemu
faktycznie nie ma,
to usuń usługę Internet Mail albo ustaw parametr [Sprawdzaj pocztę co
(xxx) sekund]
czy minut. Gdzieś tam można było ustawić [Łączę się samodzielnie] i
wtedy problem
z głowy. Możesz też wybrać opcję pracy w trybie Off-line i zdalnego
zarządzania pocztą.
Wówczas transfer poczty odbywa się bądź według ustawień czasowych, lub
po
wciśnięciu klawisza [F5] w Outlooku.

Trochę niespójnie i haotycznie, ale powinieneś sobie poradzić.
Mam nadzieję, że pomoże

            Pozdrowienia
                        Chester E.M.