Re: Jaki monitor 17"?

Autor: Karol Jez (kj_at_mimuw.edu.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 12:21:20 MET

: Kup HIGHSCREEN MS17D w Vobisie! Kosztuje toto ok 2700, paremetry
: naprawde fajne. (chcesz to przesle szczegoly na priv, ale najlepiej
: przejdz sie i pogadaj z kims w sklepie firmowym). Kineskop
: Diamondtron, a monitor jest skladany dla Vobisa w WYSE, tak wiec nie
: jakies noname.
: Mam ten model od pol roku i nie moge na nic narzekac. A wrecz
: odwrotnie.

Mialem ten monitorek pol roku. To tak naprawde Optiquest/Viewsonic, tyle, ze
wyraznie nie trzyma parametrow. Dodatkowo w Polsce sprzedawali (bo juz nimi
chyba nie handluja) odrzuty z Niemiec. Z kilku (czy nawet kilkunastu) modeli
jakie ogladalem ZADEN nie mial poprawnej geometrii - za to reszta w
porzadku. Po info zapraszam na e-mail, ale kupowac nie radze
(ja wlasnie szukam sobie czegos nowego i jestem prawie zdecydowany na
Viewsonica).

--
 							KJ
 ***  Karol Jez     tel. (48) 22 643-60-79  ***