Jak podkrecic na SOYO?

Autor: Lukasz Jakubowski (megadeth_at_.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 08:02:24 MET

Hej!

 Mam taki dziwny (przynajmniej dla mnie) problem. Mam plyte SOYO 5TF,
najnowszy BIOS (D1, na starszym bylo to samo) i ten przemadrzaly duet
odmawia mi podkrecania procesorow. Niezaleznie od ustawien zworek iP120
chodzi co najwyzej jako 133, a iP166MMX jako 166. Nie chodzi o to, ze przy
wyzszych ustawieniach plyta nie rusza, tylko zegar jest automagicznie
ustawiany na mniejsze czestotliwosci. Np. (dla tego 166) jak ustawie jak dla
200, to jest 166, jak ustawie cokolwiek ponizej 166, to jest 133.

Skad sie takie cuda biora??

Lukasz