Re: Najwiekszy ogolnopolski przekret Optimusa (bylo: nie kupujcie...)

Autor: D.Brzezinski (dbrzezinski_at_earthcorp.com)
Data: Sun 02 Nov 1997 - 23:12:25 MET

On Sun, 02 Nov 1997 15:59:23 GMT, terpio_at_friko.onet.pl (Jacek
Sitowski) wrote:

>Uważam, że właśnie w tym celu wydaję niemałe pieniądze na czasopisma
>komputerowe, żeby o takich rzeczach się dowiadywać.

Tylko pamietaj, ze te gazety zyja z recenzji sprzetu, ktory otrzymuja
m.in. z Optimusa.

> Nie przypominam
>sobie, żeby któraś z popularnych gazet ostrzegała o tym fakcie, kiedy
>rozpoczynała się akcja "Harvard". Podobnie było z nieinstalowaniem
>cache'u. Specjaliści z "Chipa", "PCW", "Entera" itp. informowali, co
>prawda, że EDO RAM nie zastępuje cache'u, ale nikt nie odważył się
>napisać: "Proszę zwrócić na to uwagę przy kupnie w firmie Optimus".

Patrz wyzej.

>Sądzę więc, że część gromów rzucanych na Optimusa należy się
>tchórzliwym (albo wyrachowanym) redakcjom.
>
>Pozdrawiam
>Jacek Sitowski

Zgadza sie: Chip np. obrasta w piorka. Np. W recenzji Windows NT 4.0
PL nikt z nich nie napisal, ze polska wersja to miejscami belkot a nie
jezyk polski.

A czytaliscie jaki tekst jest w IE 3.02 PL:
 "Masz ochrone przed wszystkimi problemami bezpieczenstwa.Unikasz
potencjalnie niebezpiecznych tresci i uzyskujesz powiadomienia"

To sie nazywa polonizacja..

Ja tam szukam nowej gazety, bo Chip powoli staje sie oderwany od
rzeczywistosci.
Polecam amerykanski The Boot. Klasa.

++++++

Dariusz Brzezinski ---[ ICQ# 2350783]---
      dbrzezinski_at_invarnet.inwar.com.pl
             dbrzezinski_at_hotmail.com
                   http://www.kalisz.invarnet.inwar.com.pl/personal/dbrzezin/witam.htm