Re: Dwa Caviary ?

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Sun 02 Nov 1997 - 20:16:56 MET

<ciach>
>Stary dysk wystartował jedynie jak był podpięty jako master na IDE1.
>Podaję konfigurację sprzętu jaką posiadam:
<ciach>
>Bardzo zależy mi na równoczesnym podłączeniu obu dysków, bo mam sporo
>danych do przegrania. Być może jedynym wyjściem będzie wykasowanie ze
<ciach>

Jeśli nie masz OSR2 (fat32), to podłącz 850MB jako master na IDE1, a
2GB jako master na IDE2 (CD narazie nie włączaj). System wystartuje, a
DOS ze starego dysku powinien widzieć drugi dysk. Przerzuć dane, potem
podłącz jak chcesz, formatuj, partycjonuj, mieszaj... Raczej zrezygnuj
już z tego Drive Rocket.

Jarek Andrzejewski