Re: Dwa Caviary ?

Autor: Krzysztof (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Sun 02 Nov 1997 - 21:25:35 MET

 Drive Rocket to coś takiego jak smartdrv pod DOS-em czy Windowsem
niewiem co do czego sie ma ale Drive Ro.. jest orginalnym programem
dostarczanym wraz z menadżerem Caviara i właściwie działa dobrze z
dyskami starego typu starszego niż dyski 850 MB to jest dobry program do
dysków typu od 40 do 540 MB i systemów typu dos 5-6.22
Krzysztof

Jarek Andrzejewski napisał(a) w artykule
<346087df.3846144_at_news.icm.edu.pl>...