Re: POMOCY! FlashBIOS AWARDA

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 22:20:09 MET

Jest to rozwiazanie hmm... dosyc ryzykowne (IMHO).
[If NOT everything went well, then your _friend's_ machine could never
boot up.]

Jesli jestes z Krakowa to postaram ci sie pomoc. Skontaktuj sie ze mna
na priv'a to dam ci telefon do faceta ktory robi takie rzeczy.

PS. Jezeli nie zdaze do poniedzialku to dopiero w czwartek bo
wyjezdzam.

On Sat, 01 Nov 1997 06:03:57 GMT, michun_at_polbox.com (Tomasz Michun)
wrote:

>Nie, nie. Zworka z reguly jest do resetowania CMOS.
>Nic takiego na Giga-bycie nie znajdziesz. Mam pewne doswiadczenie
>jesli chodzi o te plyty.
>Najprosciej rozwiazac to w ten sposob:
>Wyjmujesz walnieta (chwilowo) kosc, startujesz system w innym pececie
>(warto go wczesniej 'rozebrac'). Przed zastartowaniem owijasz
>srubokret jakas izolacja (tasma klejaca nie wystarczy) i po
>wystartowaniu (do dosa!) wyjmujesz dobry bios ( albo wyjmij go
>wczesniej a potem lekko wsadz, zeby nie szarpac sie z plyta 'na
>goraco'), wsadzasz walniety (tez nie dopychaj do konca) i
> [...]

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
Don't waste your time on smileys. Go gib something.
Maybe I'm not a smart man... but I know what a fiend is...