Re: AWE 64 - czy warto????

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 22:20:07 MET

Przyjezdzajcie do Krakowa!
Jakis czas temu kupilem bardzo fajna wersje AWE(!)32 PnP - kosztowalo
toto 460 zl (wersja OEM), MA ASP, MOZNA ja roszerzyc krotkimi SIMM'ami
i jest moja :)
Jest tylko jedna smieszna rzecz - NIE MA WLUTOWANEGO 512 KB RAM'U!!!
Ale SIMM'y (2x1MB) dostalem od znajomego za 20 zl.
Sprzedawał to chyba MultiComp (musialbym spojrzec na gwarancje), i
jakies 3 tygodnie temu widzialem to u nich.

WaveGuide'u, z tego co się orientuje, nieprofesjonane ucho nie
uslyszy.

On 31 Oct 1997 16:54:57 GMT, "Tomcio Paluch"
<palik_at_arrakis.cs.put.poznan.pl> wrote:

>Witam!

>W tej chwili praktycznie nie jesteś w stanie kupić SBAWE32 w wersji full.
>Chyba że w wersji value - odradzam bo jest bez możliwości rozszerzenia
>pamięci. Wersja full byłaby znacznie droższa od AWE64 oem lub nawet AWE64
>value.
>
>SBAWE32:
>full - procesor ASP, 512kb ram, możliwość rozszerzenia SIMMami 9-bit
>value - brak ASP, 512kb ram, brak jakiejkolwiek możliwości rozszerzenia
>
>SBAWE64:
>value - brak ASP, 512kb ram, możliwość rozszerzenia drogimi modułami
> [...]

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
Don't waste your time on smileys. Go gib something.
Maybe I'm not a smart man... but I know what a fiend is...