Re: Usypianie dysku pod Win95

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 22:20:04 MET

Oszczedzanie energii OK, (procek zwolni, wylaczy sie grafika i inne
smieci) ale z tym dyskiem to wylacz -- dysk dluzej pozyje jak bedzie
chodzil 24h/dobe niz jak bedziesz go uruchamial i wylaczal po 10 razy
na dzien.
Nie mow ze komputer sluzy _TYLKO_ jako sekretarka!
Przeciez jak bedziesz cos chcial na nim zrobic (nie jajecznice ;) to
dochodza ci kolejne 2 wlaczenia dysku!

Jezeli sluzy tylko jako sekretarka to... jest to dosyc droga
sekretarka.

On 31 Oct 1997 21:29:29 GMT, "Andrzej Wałkanis" <jug_at_wrc.cmp.p> wrote:

>Czesc,
>
>Mam 486 -133 z plyta na U8886BF/U8881F,
>usiluje uruchomic oszczedzanie energi. Pod Dos'em
>wszystko dziala dobrze, pod Windows'ami oszczedzanie
>nie wlacza mi sie jesli jest sprawdzana aktywnosc dysku,
>po recznym wymuszeniu uspienia komputer przechodzi
>natychmiast w stan aktywny. Jesli wylaczy sie kontrole aktywnosci
>dysku komputer poprawnie przechodzi w kolejne stany oszczedzania
>lecz dysk po wyznaczonym czasie nie usypia.
>Moim zdaniem nie jest to kwestja swapa:
>a. 32MB RAM'u,
> [...]

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
Don't waste your time on smileys. Go gib something.
Maybe I'm not a smart man... but I know what a fiend is...