Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 11:24:36 MET
On Thu, 30 Oct 1997 17:36:39 GMT, stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl (Janusz Kolodziej)
wrote:
>Zapytalem niedawno w autoryzowanym sklepie Optimusa 'Skiper' w N.Saczu na
>ile daja gwarancje na monitory PHILIPS. Pan w garniturze od ktorego jechalo
>browarem na kilometr mowi: 'Firma Philips udziela panu rocznej gwarancji'.
>To ja pytam: 'Kupuje monitor u Was, nie u producenta, i chce wiedziec ile
>Wy dajecie gwarancji'. A Pan na to: 'My? jak sie cos zepsuje to Pan to
>zawozi do serwisu Philipsa'.
>- "Gdzie?'.
>- 'Do Krakowa'.
>- 'A nie moge dostarczyc go do Was, zebyscie zawiezli do serwisu?'
>- 'Moze Pan, ale wtedy placi Pan za transport firma Servisco'.
Jezeli bardzo niedawno - to Optimus lamie prawo.
No chyba, ze sie zgodzisz w gwarancji.
Ale mozna z niej zrezygnowac!
Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
-- F1: http://www.kki.net.pl/f1/ F1LC: http://www.kki.net.pl/f1/competition/competition.html -- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:30:55 MET DST