Re: Pytanie

Autor: Krzysztof Swiatkowski (hobbit_at_dom.vr.pl.bezspam)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 00:57:12 MET

On Thu, 30 Oct 1997 09:28:09 GMT, in pl.comp.nowe-programy
pawel_at_nautilus.com.pl (Pawel Krawczyk /STORM/) wrote:

>On Wed, 29 Oct 1997 22:59:21 +0100, "Ralf" <ralfi_at_kki.net.pl> wrote:
>
>$>Mam pytanie, czy moza zna ktos program dzieki ktoremu mozna rojasnic
>$>kontrast w Windowsie 95, oraz program dzieki ktoremu mozna
>zachaslowac
>$>katalogi i dyski w Windowsie 95 i ustawic atrybuty.

>Co do drugiego pytania to w win95 chyba mozna to zrobic gdy
>zainstalujesz
>IE4.0 z active desktop i wtedu bedziesz mogl zapassowac dira ..
Jak się nie wie że istnieją kłódki to się ustawia po drugiej stroni płotu
rakiety balistyczne?

Poszukaj na sieci programu FolderGuard, który potrafi zablokować dostęp do
katalogów i nie instaluje mnóstwa dodatkowego śmiecia. Chyba że i tak chcesz
uzywać IE4.0 to wtedy sposób Pawła jest lepszy.

Hobbit

--
Krzysztof Swiatkowski - Lodz, Poland | replying cut bezspam from my address