Re: Fachowosc serwisow (bylo Nie kupujcie w Optimusie!...)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 16:08:30 MET

Krzysztof Szymański napisal (-a) :

> Panie Piotrze - chcielismy kupic u Was te kosci - nie macie ich i nie
> mieliscie ich a nawet nie mieliscie pojecia co tam wlorzyc.

Mielismy, mielismy. Sam nawet w zeszle wakacje jezdzilem po Warszawie do
odzialow jednego z wiekszych bankow niemieckich (nie bede wymienial nazwy)
w ktorych to staly tylko IBMy 486 bez cache i wciskalem te kostki.
Ciekawostka jest iz mimo, ze maszyny byly prawie identyczne (ten sam model,
praktycznie ta sama seria) to w kilku z nich nie udalo sie wykonac tej
operacji pomyslnie (za nic nie chcialy widziec tego cache).
Kosci SRAM owszem nie ma juz od bardzo dawna (z rok) w ofercie TCHC (ani w
magazynie). Nie wiem z kim u nas Pan rozmawial i kiedy, wiec nic wiecej
powiedziec nie moge.

> Co do serwisu IBM oraz dealerow IBM to mam bardzo mieszane uczucia.

Na szczescie nie jestem ani jednym ani drugim (TCHC jest ale tylko dyski i
elementy sieciowe a wtym sie raczej nie grzebie) ale wiem, ze polityka
jaka stosuje IBM wobec swoich dealerow dalece odbiega od doskonalosci. Oni
sa albo tak ogromni, ze nie panuja nad tym co robia albo maja totalny
balagan (albo jedno i drugie).

Piotrek