Re: Jakie karty AGP dostepne w Polsce

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 16:23:11 MET

Wojtek Bolimowski napisal (-a) :

> Z tego co wiem to Matrox Millenium II - juz od pewnego czasu,
> natomiast jako sam akcelerator 3d - Matrox m3d - wlasnie pojawia sie na
> rynku

Chyba cos kolega namieszal, Millennium II AGP jest dopiero w zapowiedziach i
raczej sie zbyt predko nie pojawi (watpie czy w tym roku). Karta Matrox m3D
jest tylko dopalaczem 3D (jak Monster 3D) i wystepuje tylko w wersji PCI
(NEC PowerVR jest chipem tylko do PCI).
W TCH w listopadzie maja pojawic sie karty STB Velocity 128 AGP (RIVA) i
Symmetric GLyder/MAX-2 AGP (Permedia-2). Dowiadywalem sie o karty Diamond'a
i ELSA, maja tylko sample (tak jak ja), sprzedaz pod koniec roku.

Piotrek