Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Andrzej Lewandowski (alewando_at_weseley.com)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 15:42:58 MET

Pawel Paroń wrote:

> ps2. niektore posty $lawka, jak rowniez pana nazwiskiem Andrew
> Levandovsky, sa naprawde przezabawne. Troche szkoda, ze /dev/null
> pochlania je bezlitosnie.
>
> ps3. nie zbudowales tego amerykanskiego dobrobytu, tylko przyjechales
> na gotowe, wiec nie tlumacz nam prosze "jak to sie robi w Chicago".
> Jak zaczniesz czerpac wiadomosci ze zrodel innych niz talk showy w tv
> i www.microsoft.com, to chetnie posluchamy.

Uprzejmie prosze Pana Paronia o prawidolowe pisanie
mojego imienia i nazwiska. Jezeli Pan tego nie umie, radze
wrocic do zrodel, czyli do przedszkola, i poedukowac sie
troche w pisaniu po polsku. Zas co ja budowalem a co nie -
skad Pan wie co ja budowalem? Skan Pan wie gdzie sie urodzilem?
Skad Pan wie gdzie spedzilem ile lat? Skad Pan wie czym sie
zajmowalem zawodowo? Jak Pan nie wie, to niech pan, przepraszam
wszysktkich na liscie za wyrazenie, nie pieprzy glupot.

Andrzej Lewandowski

P.S. Poza tym, nie przypominam sobie zebym byl z Panem Paroniem
na ty.