Bill Gates mnie zna! i wszystko zapisuje!

Autor: Rafal D (datex_at_bci.krakow.pl)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 04:59:21 MET

Startujac strone glowna http://www.microsoft.com/ie40.asp
zobaczylem moje imie!!!!!!!!!!! Rafal ( to nie jest zart! )
po lewej stronie w gornym rogu pod obrazkiem:

Recommended For
Rafal
Profile Center
--------------------

Czy ktos mi wytlumaczy, co to ma znaczyc?

Druga sprawa, formatowalem dysk i instalowalem IE 4.0 tak, ze mialem zmazane
archiwum odwiedzanych stron ja i caly dysk!
 Wchodze na SEARCH a tam moje slowo ktorego szukalem
przed 2 miesacami!
Kazdy IE4.0 sciagniety ma swoj osobisty numer??? i skad moje imie???

Rafal

e-mail: datex_at_bci.krakow.pl
WWW: http://www.free.polbox.pl/s/salv/home.htm
GSM: nowe i uzywane telefony, instrukcje, ladowarki sieciowe
Antyradary, Kamery video CCD, Newton MP 100
Don't DRINK & DRIVE, if you can SMOKE & FLY!