Re: Bill Gates

Autor: Janusz Stopa (jstopa_at_bear.com)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 03:52:53 MET

Tomasz Kłoczko wrote:
> Poużywaj trochę win* po dłuzym okresie obcowania z U* to też będziesz joby
> stawiał. I nie będziesz pytał o to ile pan B ma na koncie. Chodzi o to co
> pan B robi czyli o wciskanie kitu.

Troche mi to przypomina swiezych uczniow programowania. Gdy kompilator
zglasza blad podczas ich pierwszej kompilacji w zyciu, szukaja
problemow ... w kompilatorze, opowiadajac takie rzeczy, jak powyzej.

Jest na to rada. Zostaw to tym co sie znaja i zajmij sie czyms bardziej
pozytecznym.

Janusz

P.S. Jezeli pragniesz systemu naprawde bezpiecznego, solidnego,
stabilnego, itd. to przesiadz sie na mainframe'a i naucz Cobola.
No, ale to juz nie na ta liste.