Re: Bill Gates mnie zna! i wszystko zapisuje!

Autor: Łukasz Cielecki (mrluck_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 15:02:17 MET

Rafal D wrote:

> Startujac strone glowna http://www.microsoft.com/ie40.asp
> zobaczylem moje imie!!!!!!!!!!! Rafal ( to nie jest zart! )
> po lewej stronie w gornym rogu pod obrazkiem:

   Nie panikuj Gates cię nie zna! Po prostu stosowny JavaScript (albo
ActiveX) odczytuje to choćby z konfiguracji "mailer'a". Co do drugiej
sprawy to pewnie serwer tej strony o której mówisz zapamiętał nazwe
hosta (twojego komputera), i przy okazji ostatnie parametry!

Mr Luck

mailto: mrluck_at_priv.onet.pl