Re: Low-level formating

Autor: Konrad Stępień (stefan_at_interdata.com.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 19:50:39 MET

Przemo Karlikowski wrote:

> Sformatowałem niedawno mój dysk EIDE SEagate 1.1Gb poleceniem z BIOSa
> Awardowskiego Low-Level format.
> Konsekwencje? Twardziel o transferze 2.5Mb/s pracuje jak 8 calowa
> dyskietka.
> Częściowo z tym problemem sobie poradziłem kilkakrotnie formatując dysk
> poleceniem FORMAT C: /U /C, ale problemu nie rozwiązałem. W czystym DOSie
> dysk działa na 8 calówka, jak mi się uda WINa 95 włączyć wszystko jest OK.
> Co z/robić?
> Z góry dziękuję na odpowiedź.
> Przemo
> karlik_at_polbox.com
Trza było pomyśleć zanim sformatowałeś. Tak w ogóle po co, że się
zapytam.
Prawdopodobnie przy formatowaniu głupi ustwiłeś przeplot (albo zostwiłeś
na auto-detect). Spróbój sformatować z wymuszonym przeplotem na 1.
Nie zawadzi też poszukać czegoś na www.seagate.com. Może dają tam jakiś
programik do low-lewel format

--
Konrad Stępień              | InterData s.c.	http://www.interdata.com.pl
konrad_at_interdata.com.pl     | Łódź Wólczańska 225 tel (42) 81-44-38