Re: Low-level formating

Autor: Nick (nick23_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 20:39:18 MET

No kolego wtopa-nic dodac nic ujac.
KTO FORMATUJE DYSKI Z POZIOMU NISKIEGO??--odpowiedz sobie sam.
Jezeli juz zachodzi taka koniecznosc(a raczej nie zachodzi) to uzywa sie
specjalnego programu formatujacego dla TEGO JEDYNEGO typu HDD.
Podejrzewam ze nic z twardym nie zrobisz-albo sie pomeczysz albo go wywal
na szmelc.

--
pozdrowienia
nick23_at_friko2.onet.pl
> Sformatowałem niedawno mój dysk EIDE SEagate 1.1Gb poleceniem z BIOSa
> Awardowskiego Low-Level format.
> Konsekwencje? Twardziel o transferze 2.5Mb/s pracuje jak 8 calowa
> dyskietka.
> Częściowo z tym problemem sobie poradziłem kilkakrotnie formatując dysk
> poleceniem FORMAT C: /U /C, ale problemu nie rozwiązałem. W czystym DOSie
> dysk działa na 8 calówka, jak mi się uda WINa 95 włączyć wszystko jest
OK.