Re: klapa z della ...

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 14:36:08 MET

=?iso-8859-1?Q?Przemys=B3aw_Raczek?= wrote:

> [...]

Wydaje mi sie ze ten monitor od DELLa to jest Nokia. Z tegi co sie
orientuje to DELL
kupuje na (chyba na cala europe) monitory Nokii (z klapaka, i chyba
nawet na nich pisze Nokia) sa tez takie co nie wygldaja na Nokie (na
tychze pisz wlasnie DELL) ale one nie maja zadnej klapki tylko duze
strzalki do naciskania.
Pawel