Re: klapa z della ...

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 09:54:03 MET

Krzysztof Halasa wrote in message ...

>A nie da sie tej klapki (albo obudowy, ale raczej klapki) po prostu kupic?
>Tylko ze oni pewnie beda bardzo niechetni, moze nie wystarczy rozmawiac
>z Dell PL, tylko z Dell Ireland czy USA, i pewnie beda chcieli dostac
>fax z zamowieniem z podaniem numeru katalogowego owej klapki (kto tam
>widzial ich katalogi?) i zapewne numeru/expiration karty kredytowej...
>No i bedzie to trwalo przynajmniej z miesiac.
>
>Nigdy z Dellem takich operacji nie przeprowadzalem, ale moze sie da.

Ja kiedys chcialem kupic u nich zaslepke do obudowy i sanki do napedu...
Zapomnijcie...

BTW. Sprzet jest doskonaly i nawet niedrogi tylko ten support i
serwis...:(((((

Pozdrowionka

Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka ICQ: 3668029
mailto:przemek_at_radio.com.pl http://athena.radio.com.pl/~przemek/