Re: AMD K6 166 ?

Autor: Bartek Nagorny (baribal_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 12:23:25 MET

On Tue, 28 Oct 1997 15:27:51 +0100, Sebastian Maleszewski
<sebal_at_priv.onet.pl> wrote:

>Podwazasz wiarygodnosc "CHIP-a" i "PC WORLD KOMPUTER-a" ?
>Bo tam wlasnie byly porownania i ogolnie kolejnosc rankingow byla taka:
>1. iP II - daaleko z przodu
>2. K6
>3. iP MMX - nieco gorsze od K6.
>
>Nie mam K6, nie testowalem jego szybkosci.

Ja mialem i testowalem. Wszystkie testy/benchmarki przechodzil
spiewajaco. Za to w "real world" ledwo dorownuje intelowi mmx. W "hard
3d world' ;) jest daaaaleko z tylu.

Jakkolwiek bardzo sie ciesze, ze i AMD i CRYix depcza Intelowi po
pietach. Zycze im wszystkiego najlepszego - coraz lepszych prockow,
abysmy my - konsumeci mieli i wybor i niskie ceny.

e-mail: baribal_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14