Re: Nie kupujcie w Optimusie!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Tomasz Michun (michun_at_polbox.com)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 10:42:00 MET

On Wed, 29 Oct 1997 00:50:41 GMT, terpio_at_friko.onet.pl (Jacek
Sitowski) wrote:

>Wybacz bezpośrednią krytykę, ale fakt, iż ktoś kupuje w Optimusie, nie
>uprawnia żadną miarą do tak ostrych ocen. Zanim zacznie się obrażać na
>prawo i lewo, można chyba pomyśleć nieco. Nie każdy musi znać się na
[ciach]
Podobnie zanim kupi sie komputer, nie? Jesli rozejrzysz sie dookola,
zapytasz znajomych, nie znajac nawet realiow polskiego rynku
komputerowego to z pewnoscia dotrze do Ciebie, ze niektore firmy robia
syf po prostu. Uwazam, ze ktos kto wywala na komputer Optimusa
krwawice w duzej ilosci nie jest zwolniony od obowiazku myslenia,
tylko dlatego, ze ma pieniadze. Jesli uwazasz, ze jednak jest
zwolniony z tego obowiazku - vide moja pierwotna teza (Mam wlasne
zdanie o ludziach, ktorzy kupuja komputery w "Optimusie". ....)

Tomek Michun