Re: Re: Bardzo przydatna wiadomosć TX 83 MHz

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 09:29:37 MET

Jako master ustawiasz go bez zadnej zworki ????????????
Sprobuj wlozyc zworke w tej pozycji:

[= =] o
 o o o

Widzialem dwa ktore dzieku temu dzialaly na master.

On 28 Oct 1997 14:00:03 +0100, ab171958_at_students.mimuw.edu.pl (Adam
Borowski) wrote:

>A co powiecie na twardziela z syndromem nizszosci. Tzn w kazdej (a
>sprawdzalem w dwoch komputerach z trzema innymi dyskami) konfiguracji
>dziala OK jako slave, a jako master ni cholery nie chce ruszyc.
>Ten dysk to 850tka kawior, dwa lata chodzil OK caly czas jako slave,
>widocznie sie przyzwyczail.
>Moze ktos wie jak rozwiazac ten problem, bo inaczej bede musial kupic
>sobie nowy dysk.

> [...]

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
Don't waste your time on smileys. Go gib something.
Maybe I'm not a smart man... but I know what a fiend is...