Re: Bardzo przydatna wiadomosć TX 83 MHz + WD Caviar

Autor: Adam Borowski (ab171958_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 13:55:14 MET

> [ciach]
>
> WDC ma to do siebie, ze latwo daje sie uszkodzic, a konfiguracja sprzetu
> jest mu obojetna... polecam listy sprzed miesiaca dotyczace tego wlasnie
> sprzetu... Twardziele WDC to kicha (poza nielicznymi egzemplarzami)

A co powiecie na twardziela z syndromem nizszosci. Tzn w kazdej (a
sprawdzalem w dwoch komputerach z trzema innymi dyskami) konfiguracji
dziala OK jako slave, a jako master ni cholery nie chce ruszyc.
Ten dysk to 850tka kawior, dwa lata chodzil OK caly czas jako slave,
widocznie sie przyzwyczail.
Moze ktos wie jak rozwiazac ten problem, bo inaczej bede musial kupic
sobie nowy dysk.

Where do YOU want to die today? *
                              **
 e-mail: kilobyte_at_iname.com